تاریخچه

"شركت تامین کالای سپهر ایرانیان(سهامي خاص)” با نام تجاري تکسا در آذرماه سال 1390 به عنوان يكي از بزرگترين شركتهاي فعال در زمينه فروشگاههاي زنجيره اي، در شهر مقدس مشهد آغاز به كار نمود و با بهره گيري از استانداردها و تجارب فروشگاههاي بزرگ و موفق دنيا و متخصصين با تجربه توانسته است در خدمت گذاري به شهروندان گامهاي بلندي را بردارد.
درفاصله كوتاهي پس از تاسيس شركت دو فروشگاه بزرگ «ابوذر» و «پيروزي» راه اندازي شد و چندي بعد دو فروشگاه بزرگ ديگر، «جمهوري» و «بهار» به ثمر رسيد. در مراسم افتتاحيه افتخار ميزباني شخصيت هاي برتر استان نصيب شركت گرديد كه در اين راستا از استاندار محترم، شهردار محترم، اعضاي محترم شوراي شهر و معاونين محترم شهردار تشكر به عمل مي آيد.
پس از تجربه سه ماهه از بهره برداري اولين فروشگاه ها، اين شركت به عنوان «بهره بردار نمونه» در سازمان ميادين ميوه و تره بار و سامان دهي مشاغل شهري مشهد انتخاب و معرفي گرديد.
نظر به فعاليت گسترده مالي و همكاري با بانكها در جشنواره بانك پارسيان، اين شركت موفق به اخذ لوح به عنوان برگزيده دومين جشنواره طلايي پارسيان گرديد.

چشم انداز و منشور اخلاقی

امام حسین (ع) می فرمایند :
بدانید که حوایج مردم از جمله نعمت های خداوند به شماست پس با این نیازمندان با ملال وخستگی برخورد نکنید. مراجعه خلق خدا به ماعطیه های گران ارج از روی باری تعالی است که زبان از شرح ثواب آن قاصر است و قلم قصیر

بنابراین ما کارکنان شرکت تکسا مفتخریم ناظر و سر منشا خلقت و آفرینش در همه امور خداوند است و خدمت به مردم در جهت خشنودی بارتعالی ارزشی است که همه فعالیت ها را خردمند می سازد. ارزش نهادن به آداب و اخلاق اسلامی را درمحیط کار رعایت نموده و نظم و وقت شناسی آراستگی وضع ظاهری و حفظ کرامت انسانی ،اعتماد وضعیت متقابل ،وجدان کاری ،روحیه سپاس و حق شناسی را وظیفه اصلی خود می دانیم. ما کارکنان شرکت همیاران سپهر راستین پرهیز از اسراف و تبذیر،رعایت صرفه جویی خردمندانه واستفاده بهینه از امکانات و اختیارات سازمانی در افزایش بهره وری و کارایی تمام تلاش وکوشش خود را به کار خواهیم بست. مفتخریم با روحیه همکاری و پذیرفتن شایسته پیشنهادات و انتقادات سازنده و پویا ،حمایت از نو آوریها و فناوری ها نوین به صورت موثر و کارآمد در پیشبرد و نیل به اهداف تعیین شده شرکت موفق خواهیم بود. اعتقاد ما براین است که رسالت فروشگاه های زنجیره ای چیزی جز خدمت به مردم نبوده و برای تحقق ارتقاءسطح کیفی،احترام به عقاید دیگران و حقوق همکاران و مشتریان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید و ارائه خدمات مطلوب همراه با حسن خلق در محیطی شاد باور کلیه کارکنان شرکت می باشد. ما کارکنان شرکت همیاران سپهر راستین اصول رفتاری و اخلاقی این منشور را باور داشته و برای تحقق و نهادینه شدن آن نهایت تلاش خود را خواهیم نمود. ماموریت اصلی ،برآوردن انتظارات مشتریان مان است .ماموریت ما آن است که با ارایه خدمت به گروه های زیر در زمینه خرده فروشی مدرن الگو شویم. به مشتریان مان تجربه خرید رضایت بخش با ارائه تهیه فی قیمت و تهیه فی کالا در هر فروشگاه به کارکنان مان ایجاد شغل های متناسب با دانش و کارایی افراد ،امکان رشد و ارتقاء در محیطی سرشار از اعتماد و ارایه روش های انگیزشی و سیستم مند به تامین کنندگان همکاری در جهت بهبود محصولات از طریق روابط سودمند دو طرفه بلند مدت به جوامع محلی و ملی تعهد عمیق به جامعه به عنوان یک بازیگر اقتصادی مسئولیت پذیر یک شهروند فعال .